Model Takeri bazuje na sportowym koncepcie Shinari, jest to bardzo odważna i nowatorska propozycja japońskiego producenta. Stylistyczna perełka stoiska Mazdy może pochwalić się wyjątkową linią i stylizacją. Na uwagę zasługuje tył auta, dynamiczny i nowoczesny.
Mazda Takeri to nie tylko najnowsze trendy stylizacyjne, to również technologiczny krok w przód. Najnowszy sedan Japończyków, jako pierwsze auto koncernu, będzie miało zainstalowany system i-ELOOP. Co to takiego? Jest to roziązanie, które umożliwia zamianę energii kinetycznej w elektryczną. W języku ludzi normalnych...energię wytworzoną podczas hamowania i zwalniania Mazda zamienia na energię zasilającą urządzenia elektryczne. Dzięki temu zmniejszy się zużycie paliwa oraz obciążenie silnika.
Mazdę Takeri napędza jednostka wysokoprężna nazwana SKYACTIV-D. Wyjątkowo niski współczynnik kompresji sprawia, że silnik jest bardziej oszczędny, a działanie systemy start-stop (u Mazdy nazywa się to i-stop) jest bardziej efektywne. Wszystkie wymienione rozwiązania ograniczą spalanie nawet o 10 procent.
Takeri to jedno z najładniejszych i jednocześnie najciekawszych aut trwającego Salonu Samochodowego w Genewie. Premiera godna zauważenia, opisania i wyczekiwania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz